Móda

Nová kolekce příběhů, nová kolekce triček: Značka Bohéma uvádí jarní grafickou sérii

Triko povyšuje na grafický solitér. Oděvní značka Bohéma představuje novou kolekci statement tees plnou uměleckého talentu a ženských příběhů. 
Foto: Bohéma
Letos si značka pro spolupráci vybrala kolážistku a ilustrátorku Annu Borovičkovou Ročkovou, která se proslavila svým snovým viděním a poetickou grafikou. Právě ona zpracovávala sérii triček s námětem silných hrdinek osobností minulého století. Ema Destinnová, Věra Čáslavská, Olga Havlová, Františka Plamínková, Milena Jesenská, Toyen. Operní pěvkyně, sportovkyně, filantropka, politička, novinářka a malířka. České osobnosti, silné ženy s jasným názorem, který se nebály dát veřejně najevo, a to za každou cenu. Hrdinky své i naší doby, které nepotřebují monumentální pomníky, abychom je navždy uchovali v paměti. 
Anna Hlinovská, studentka Helichovky, pro změnu zpracovala coby motiv na tričko ikonickou scénu z kultovního filmu Pelíšky s rozepří nad tím, co je knedlíček a co zas nok. Dalším z námětů se staly osudy statečných českých legionářů z pera autorky Karolíny Pucholtové, které v minulosti vyhrála Národní cenu za studentský design se svou autorskou knihu Kladno. Část kolekce také využívá momentek fotografky Jill Krementz, které fotografovala uvolněného Miloše Formana, a tak oslavuje i slavné dědictví a to nejen to kinematografické, ale i potravinářské. Na tričkách značky Bohéma se tak objeví i slavný symbol české ovocné žvýkačky Pedro od Dany Lédlové.