Móda

Nejočekávanější módní spolupráce roku: The North Face x Gucci

Nejočekávanější módní spolupráce letošního roku je tady. Italská značka Gucci před pár dny představila limitovanou kolekci v kolaboraci s americkým výrobcem outdoorového oblečení The North Face. 
Inspirací se staly nejenom 70. léta minulého století a pro ně tak typické eklektické kombinování barev a vzorů, ale také objevovaní nových míst a kultur. Kreativní ředitel značky Gucci Alessandro Michelle přizval ke spolupráci fotografa Daniele Shea, který pro kampaň zvolil malebné prostředí italských Alp. Setkáváme se zde se skupinkou modelů v roli trendy turistů objevujících kouzlo tamní přírody. 
Foto: Daniel Shea / Courtesy of Gucci
Foto: Daniel Shea / Courtesy of Gucci
Foto: Daniel Shea / Courtesy of Gucci
Dechberoucí scenérie, pocit nekonečné svobody a barevná škála oblečení v symbióze s okolním prostředím vytváří dokonalou a v dnešní době záviděníhodnou atmosféru. Kolekce se skládá z originálních kousků určených na každodenní nošení, jakými jsou například vzorovaná trika, nylonové košile a sukně, kalhoty a péřové bundy s potisky. V nabídce naleznete také kombinézy, nejrůznější doplňky, čepice, klobouky, batohy s potisky, stylové ledvinky a mimo jiné také poměrně netradiční zboží – stany či spacáky. To vše je doplněno o unisex trekingové boty z kůže pyšnící se masivní podrážkou Goodyear. Představeno bylo i společné logo, které vzniklo kombinací již ikonických zeleno-červených pruhů Gucci a tří klenutých linií evokujících vrcholek Half Dome. 
Veškerá spolupráce se nese v duchu ekologické udržitelnosti. Barevná zavazadla v osmi různých motivech obsahují materiál ECONYL vyrobený ze starých rybářských sítí, koberců a jiného odpadu. Použité byly rovněž kusy archivních látek. Na přírodu se myslelo, i co se týče balení produktů; bylo navrhnuto tak, aby se dopad na životní prostředí zredukoval na minimum. Použitý balicí papír je navíc z materiálů pocházejících z lesů, které jsou obhospodařovány udržitelným způsobem. V tomto případě se jedná o oslavu přírody v pravém smyslu slova. Kolekce bude k dostání v průběhu ledna, a to ve vybraných buticích po celém světe a taktéž online, na webových stránkách Gucci a The North Face. Prozatím se s námi pojďte podívat na fotografie a video, které doslova hory přenáší.
Creative Director: Alessandro Michele
Art Director: Christopher Simmonds
Photographer & Director: Daniel Shea
Make Up: Thomas De Kluyver
Hair stylist: Alex Brownsell
Music credits
“Bad Moon Rising”
Written by John Fogerty
Performed by Creedence Clearwater Revival
Published by Concord Music Group, Inc.
Recording courtesy of Craft Recordings, a division of Concord