DoplňkyFendi představuje novou kolekci navoněných kabelek
tým VOGUE24. 9. 2020
Po řadě kabelek s vůní FendiFrenesia Yellow Baguette představují Fendi a Maison Francis Kurkdjian další novinku: FendiFrenesia Pink.
Základem nové řady je růžová barva, jak ji pro římský módní dům pojal Francis Kurkdjian. Květinová a radostná eau de parfum se snoubí s růžovým odstínem kolekce, kterou tvoří kabelka Baguette v klasické velikosti, Nano Baguette a nové pouzdro na karty. To vše z ušlechtilé přírodní kůže Selleria Cuoio Romano, která inspirovala vznik FendiFrenesia od samého začátku. Po hmatu, čichu a zraku – v podobě The Soul of Fragrance, ducha vůně, od kanadsko-švýcarské umělkyně a fotografky Christelle Boulé – se synestezie Fendi, intenzivní, nenapodobitelné a pomíjivé vnímání a vizualizace vůně, rozrůstá o nový smyslový rozměr: sluch, a to díky Sine, syntetické zvukové interpretaci vůně od římského studia StudioAIRA!.
Pomocí náročného procesu se barva a vůně FendiFrenesia Pink analyzuje a následně převádí do frekvencí, vln a sinusoid. Ovocně pižmové tóny parfému jsou nejprve přiřazeny jednotlivým nástrojům, díky čemuž se vůně promění ve zvuk. Poté se růžová barva kůže převede do stupnice „Slb“, a to v souladu se Skrjabinovou teorií, podle níž má každý tón svou barvu. Melodie pak ovlivňuje tvar vlny, která nabývá trojrozměrné podoby animovaných křivek a mění se v souladu s průběhem skladby a jejím rytmem. Výsledkem je The Sound of Fragrance, zvuk vůně, vizuální a zvukové zachycení vůně FendiFrenesia Pink, jež ve své tekuté podobě tančí a pohybuje se ve vlastním rytmu.
Každý kousek z řad FendiFrenesia Yellow a Pink obsahuje 5ml lahvičku příslušné vůně, kterou lze aplikovat na tělo nebo nastříkat na kartičku nenápadně skrytou v jednotlivých modelech Fendi pro obnovení nebo oživení jemného voňavého nádechu.
Foto: Archiv Fendi
FendiFrenesia Pink a Yellow
Foto: Archiv Fendi
FendiFrenesia Pink a Yellow