DoplňkyBella Hadid hvězdou kampaně Bulgari x Ambush
tým VOGUE12. 8. 2020
Bulgari představuje limitovanou kolekci kabelek Serpenti ve spolupráci s kreativní ředitelkou značky Ambush, designérkou Yoon Ahn. Ambush x Bulgari je další kapitolou v cyklu s názvem Serpenti Through the Eyes Of, jehož historie se začala psát v roce 2017.
Foto: Courtesy of Bulgari
„Touto kolekcí kabelek jsem chtěla vyjádřit odvážný a moderní charakter Serpenti. Hadi jsou úžasná a fascinující stvoření, ale v podání Bulgari jsou též kouzelným symbolem neustálého vývoje. Přírodní krása se potkává s lidskou kreativitou pod taktovkou moderní estetiky,“ prozrazuje návrhářka.
Yoon Ahn, inspirovaná krajtou stromovou, která žije v jihovýchodní Asii a je pozoruhodná svými výraznými barvami a fascinujícím pohybem, navrhla pro kolekci tři nové modely: kabelku Serpenti přes rameno, všestrannou ledvinku a společenskou kabelku Serpenti Minaudière. Všechny zdobí „utajená“ spona ve tvaru hadí hlavy v odstínu kůže nappa, aby nerušila celkový monochromatický vzhled.
„Spolupracovat s mladou a silnou ženou jako Yoon je pro Bulgari neuvěřitelně inspirativní zážitek. Vizionářská designérka zpracovala svým originálním tvůrčím přístupem naši ikonu Serpenti. Výsledek je zcela nečekaný a úchvatný. Had Bulgari opět překvapuje a budí obdiv,“ říká Mireia Lopez Montoya, ředitelka divize doplňků Bulgari.
Foto: Tyler Mitchell
Bulgari x Ambush, Serpenti Through the Eyes Of
Foto: Tyler Mitchell
Bulgari x Ambush, Serpenti Through the Eyes Of
Foto: Tyler Mitchell
Bulgari x Ambush, Serpenti Through the Eyes Of
Na kampani ke kapsulové kolekci se podílely slavné tváře i vycházející hvězdy. Brooklynský fotograf
Tyler Mitchell, jeden z nejostřeji sledovaných talentů na scéně, svým objektivem zachytil modelky
Bellu Hadid,
Xiao Wen a
Ellen Rosa. O styling se postaral
Carlos Nazario, kterého časopis Vice označil za jednu z nejzajímavějších progresivních mladých osobností nové módní vlny.