Vůně




Rendez-vous v Paříži ve stylu Chloé girls
Sandra Mai Tranová23. 9. 2024
Dalším pokladem v portfoliu značky Chloé je nová vůně L'Eau de Parfum Intense. U příležitosti jejího uvedení značka pozvala influencerky z celého světa, aby společně strávily den v Paříži ve stylu Chloé girls. Byl nezapomenutelný jako vůně sama, která vyjadřuje sílu ženských klanů.

Foto: Chloé
Po stopách Gaby Aghion
Značku Chloé založila Gaby Aghion v roce 1952, kdy pařížské módě ještě dominovaly haute couture domy. Tato dáma vždy ztělesňovala ideál svobodné ženy, která se nenechá omezovat konvencemi. Stavěla na ženských příbězích a platila za průkopnici v mnoha směrech, včetně pořádání módních přehlídek na specifických místech. Brasserie Lipp byla jedním z nich a právě tam představila některé ze svých prvních kolekcí. To je, mimochodem, důvod, proč nemohla chybět na seznamu zastávek po Paříži.

Foto: Chloé
Chloé girls? Chloé girls
Před šestnácti lety, v roce 2008, byla představena vůně Chloé Eau de Parfum, která oslavovala ženskost v její nejsvobodnější a nejvíce expresivní podobě. Představte si ženu, která jedná s grácií a pevnou vůlí. Kombinují se u ní kontrasty, jako je jemnost i rozhodnost, klid, vášeň. Její síla vychází z jejího vlastního přesvědčení a hodnot. Není divu, že taková energie má až magnetický účinek na okolí. Ducha Chloé girl ve vůni tehdy zachytili Michel Almairac a Amandine Clerc-Marie.

Foto: Chloé
Jeden flakon, který spojuje
„Chloé zahrnuje myšlenku dlouhověkosti, způsobu, jak obstát v běhu času. To vyjadřuje nejen nová L'Eau de Parfum Intense, ale také spolupráce otce a syna, parfémářů a představitelů dvou generací, kteří společně tvoří nadčasový motiv,“ poznamenává k nové vůni stvořitel původního parfému Michel Almairac. Těmi slovy odkazuje na spolupráci s vlastním synem Romainem Almairacem, s nímž vytvořil vůni, která spojuje napříč generacemi a čerpá sílu ze vzájemné podpory.

Foto: Chloé
„Oh, how I love to be a woman.“
Během setkání s Romainem Almairacem nám parfémář představil složky nové vůně L'Eau de Parfum Intense, v níž se ukrývá dokonale vyvážená kombinace jemných květinových tónů, sladkých a šťavnatých malin a hřejivých dřevitých akordů s kořenitým nádechem. Složky jako ambroxan a kašmeran dodávají vůni hloubku, intenzitu a celkovou sofistikovanost. Vůně elegantně propojuje kontrasty ženského světa – něhu a sílu, smyslnost a odvahu.
Rendez-vous v kině
Večerní program velkolepého setkání se přesunul do nočního klubu Silencio, jehož designový koncept vychází z originálních kreseb a celkové scénografie Davida Lynche. V kinosále se pak představil kampaňový spot na L'Eau de Parfum Intense, za kterým stojí filmový režisér Neelse Castillon. Každá scéna přitom zachycuje syrové emoce a energii, kterou ženy čerpají ze vzájemného propojení a podpory. V kombinaci s písní Seeds od Camille je poselství kampaně jasné: ženská soudržnost je silou změny!

1 / 4
Foto: Chloé
Vogue
Doporučuje

Vůně
Nejlepší vánoční parfémy pro ni, pro něj, pro ně i pro sebe, které zaručeně udělají radost
Cindy Kerberová3. 12. 2025
Doplňky
Je váš kalendář plný večírků a událostí? Tak to potřebujete skvělé boty na party sezonu. Jsou to tyhle...
Anežka Lišková3. 12. 2025
Vůně
