Vůně

I vůně mění na léto svou image. Louis Vuitton místo monogramu představil portugalské dlaždičky

Tři vůně, tři designy. Bestsellery z parfémového portfolia Louis Vuitton mění toto léto svou tvář.
Foto: Ethan James Green pro Louis Vuitton
Stále rostoucí portfolio parfémů Louis Vuitton, na nimiž stojí in-house parfémář Jacques Cavallier, se stává lákavější a hravější. Designéři si vzali dvě dámské a jednu pánskou vůni a klasický LV monogram vyměnili za vzor portugalských dlaždiček Azulejos. Vznikla tak limitovaná série By The Pool, v níž najdete také nové cestovní pouzdro. 
Re-designem prošli Attrape-Rêves, Spell On You a L'Immensité. Attrape-Rêves patří do květinovo-ovocných, sladkých kompozic z turecké růže, pivoňky, afrického kakaa, zázvoru, liči a pačuli; pro milovníky gumánských vůní je toto rozhodně jasná volba. Spell On You se objevila před dvěma roky, aby vytvořila iluzi zamilovanosti a jiskřivé energie mezi milenci. I ona obsahuje růži a vedle toho vzácný toskánský kosatec, což vůni dává čistou, pudrovou auru. A trojici uzavírá L’Immensité – aromaticko-citrusový koktejl grapefruitu, zázvoru, rozmarýnu, vodních nót, ambroxanu a ambry. Přestože se řadí do kategorie svěžích vůní, její výdrž je v této kategorii nevídaná. 
Parfém L'Immensité, LOUIS VUITTON, 260 €
Parfém Attrape-Rêves, LOUIS VUITTON, 260 €
Parfém Spell On You, LOUIS VUITTON, 260 €
Pokud by vám slavný monogram přeci jen chyběl, můžete si pořídit nový kožený obal na parfém se zářivě růžovým vzorem.