Beauty

Nové vlasy, nová identita. Aneb jsme stále, kým jsme byli?

Se znovuotevřením kadeřnických salonů v nedohlednu můžeme dvojí: Nic nedělat, nebo využít prostoru k tomu zamyslet se, inspirovat se a (pokud to je třeba) najít se.
Znáte seriál Potvora? Je ke zhlédnutí na Amazonu. Ve druhé řadě si Claire, sestra hlavní hrdinky Fleabag, nechává radikálně ostříhat vlasy a pak sedí v parku a brečí, že vypadá jako tužka. V návaznosti obě pomstychtivě běží do salonu a tam požadují odškodnění.
„Neobviňuj mě ze svých špatných rozhodnutí,“ brání se kadeřník. „Vlasy nejsou všechno.“
„Wow,“ reaguje šokovaná Fleabag, jako by po ní vystřelil. „Vlasy jsou všechno. Přáli bychom si, aby nebyly, a my jsme tak občas mohli myslet na něco jiného, ale jsou. Jsou rozdílem mezi dobrým dnem a špatným dnem. Učí nás, že jsou symbolem moci, symbolem plodnosti, některé lidi kvůli nim vykořisťují a tobě, sakra, platí účty! Vlasy jsou všechno, Anthony!“
Foto: Archiv Toni&Guy
Kampaň Connected
Na tom, co máme (nebo nemáme) na hlavě, zkrátka záleží. Vypovídá to o nás, kým jsme, kým si myslíme, že jsme, a kým bychom být chtěli. Claire nejspíš nechtěla vypadat jako tužka. Chtěla vypadat jako někdo, kdo má kuráž. Možná neměla jít k Anthonymu, ale ke skutečnému odborníkovi. K někomu, jako je Jana Novák Zajíčková, ředitelka Toni&Guy pro Česko a Slovensko – značky, která patří mezi to nejlepší z nejlepšího. Věděli jste (to jen tak mimochodem), že je už patnáctým rokem oficiálním partnerem londýnského fashion weeku?
Kadeřnické salony z nařízení vlády zůstávají zavřené a dávají tím klientům prostor přehodnotit, co by svým účesem o sobě chtěli říct. Pro inspiraci Toni&Guy uvádí novou kampaň. Jmenuje se Connected a je oslavou právě onoho spojení mezi tím, kdo jsme, a našimi vlasy coby nástrojem k sebevyjádření. Stojí na třech principech, které jsou vlastní každému, kdo v salonech značky pracuje: na zdraví, kráse a znalosti.
Než vám Jana (nebo některý z jejích talentovaných kolegů) bude moct poradit osobně, můžete si lehce doplnit znalosti prostřednictvím dotazníku, který pro Vogue vyplnila.
Foto: Archiv Vogue