Make-up

Vše, co jste chtěli vědět o novém make-upu Jimmy Choo

Ke třpytivému psaníčku a střevíčkům, pro které by miliony žen vraždily, nyní přibudou neméně působivé rtěnky, laky na nehty a parfémy. Vítejte ve svůdném světě Jimmy Choo.
Pro většinu módních značek je v posledních letech obchodní model jasný. Oblečení a doplňky jednoduše nestačí. K nalákání nových zákazníků využívají ty nejlepší módní domy beauty průmysl. 
Foto: Jimmy Choo
Jen v posledních deseti letech jsme mohli být svědky hned několika důležitých milníků. Před sedmi lety představil Marc Jacobs stejnojmennou řadu líčení a skincare čítající 120 produktů. 
O rok později ho následoval Christian Louboutin uvedením kolekce laků na nehty ukrytých do ručně vybroušených lahviček se špičatým hrotem a krabiček, jejichž výroba trvá 22 týdnů. 
Foto: Jimmy Choo
Foto: Jimmy Choo
Foto: Jimmy Choo
Ke změně došlo také u Gucci. Kreativní ředitel Alessandro Michele znovuoživil zašlou krásu Gucci Beauty launchem 58 rtěnek ve třech různých finiších. Jen během prvního měsíce se jich prodalo přes milion kusů. Začátkem března začal s prodejem rtěnek v černo-bílo-zlatých obalech od Pierra Hardyho ve 35 vybraných zemích a online francouzský Hermès
O tom, že budou úspěšné, nemusíme dlouho polemizovat. Nyní se k řadě značek přidává také obuvník Jimmy Choo.

Na co se můžete těšit?

Značka proslulá svými lodičkami, kabelkami, brýlemi a parfémy rozšiřuje portfolio o řadu dekorativní kosmetiky. Stejně jako poslední parfém Fever je neskutečně sexy. Možná právě proto dostala název Seduction collection. 
K dostání je zatím od 3. března exkluzivně v londýnském Harrods a flagship storu Jimmy Choo. Obsahuje osm odstínů laků na nehty, deset rtěnek a šest parfémů.
Lahvičky laků na nehty mají tvar vybroušených krystalů s nude uzávěrem a extra velkým štětečkem pro snadnou aplikaci. Pro ty, kteří chtějí vsadit na osvědčenou klasiku, doporučujeme červený odstín Hollywood Red, ale jestliže máte raději tmavší barvy, pak je lak v odstínu Burgundy Night tím pravým. Milovnicím třpytek padne do oka Glitter Lover nebo Stardust. Pièce de résistance? Odstín Sweet Pink.
Foto: Jimmy Choo
Foto: Jimmy Choo
Foto: Jimmy Choo
Rtěnky mají vlastní kožená pouzdra. Klasický bullet tvar zdobí hadí potisk odkazující na hojně používaný motiv návrháře. Stand-out odstínem je Golden Choo, který je rozhodně po odvážné, ale vybrat si můžete i nenápadnější Tender Pink. 
Každá z nich je přitom jemně parfémovaná vůní Irish Crush, čímž se dostáváme k samotným vůním. Jejich opulentní složení doslova vybízí k nošení na večírky a společenské akce. Oslovil nás především smyslný parfém I Want Oud a Amber Kiss. Očekává se, že pokud bude kolekce stejně úspěšná jako dosavadní parfémy, rozšíří ji Jimmy Choo postupem času o další novinky. 
Foto: Jimmy Choo
Foto: Jimmy Choo
Foto: Jimmy Choo