Odebírejte novinky Vogue

Obálka aktuálního čísla
Vogue CS do schránky. Poštovné zdarma.
Napište, co hledáte
Make-up

Uplakaná panenka podle Gucci Beauty

Josef Šlaich4. 3. 2020
Italský módní dům celému světu nenápadně představil novou řasenku. Varování: při pohledu na její krásný obal se možná rozpláčete stejně jako dívky na přehlídce. #mascaragoals
Show Gucci na sezonu podzim/zima 2020 byla plná nezapomenutelných okamžiků. Od elegantních nových kabelek, krajkových šatů s límečkem po pozvánku zaslanou přes WhatsApp a možnost nahlédnout do backstage. Nejvýraznější prvek? Slzy.  
Dívka Gucci opět plakala, oděná do kůže a krajky. Skleněné oči jí lemovaly pruhy tmavé řasenky stékající po tvářích. Až teď se ukázalo, že se ve skutečnosti jednalo o nový produkt, na kterém kreativní ředitel Alessandro Michele intenzivně pracoval posledních pár měsíců.
Bez které věci by ženy nikdy nevyšly ani vynést koš? Ano, bez řasenky. Stále hledají tu pravou, a když ji konečně najdou, stejně sáhnou po té, která je nejnovější. 
Po úspěšném loňském uvedení rtěnek proto Gucci Beauty takticky přichází s novou řasenkou L’Obscur. Stojí sice 35 dolarů, ale pořád je levnější něž kabelka GG Marmont.
Autor: Getty Images for Gucci
Foto: Getty Images for Gucci
Flexibilní kartáček se štíhlou špičkou a bohatá pigmentovaná krémová textura zvládne zahalit i ty nejjemnější spodní řasy. 
„Řasenku nanáším z různých úhlů buď horizontálně, nebo vertikálně v závislosti na tom, jakého efektu chci docílit,“ říká Thomas de Kluyver, globální make-up artista Gucci. Samozřejmostí je 12hodinová výdrž bez šmouh, což je vzhledem k looku na přehlídce trochu odvážné tvrzení.
Narůžovělá tubička se zlatým uzávěrem je pastvou nejen pro řasy, ale i pro oči, stejně jako nová kampaň, na které je vyfocený sněhově bílý polštář s otiskem řasenky. Nechybí ani close-up s krásným detailem očních vrásek (máme je všichni!), hustého obočí a přinejmenším noční můry většiny žen – slepených řas. 
„Navrhl jsem tuto řasenku pro někoho, kdo prostřednictvím líčení dává najevo svobodu svým vlastním způsobem. Do kampaně jsme proto hledali takové talenty, kteří jsou excentričtí a nebojí se nosit ani svůj make-up. Pojmenovali jsme ji L’Obscur, protože je plná půvabu a tajemství,“ dodává Alessandro Michele.
Dočkáme se toho, že ji vyzkouší i Harry Styles? Pevně v to doufám. 
Řasenka L’Obscur je nyní k dostání ve vybraných obchodech a online na Gucci.com.