Make-up

Gucci má nové rtěnky a kampaň, která rozdělila internet

Dekorativní kosmetika Gucci slaví triumfální relaunch pod taktovkou Alessandra Michela. Osmapadesát odstínů, luxusní balení a nedokonalý úsměv, který je vlastně dokonalý.
„Rtěnka je tou nejkrásnější věcí, kterou můžete najít v kabelce,“ prohlásil těsně před uvedením Alessandro Michele, kreativní ředitel Gucci. On sám se podílel na každém kroku výrobního procesu. „Rtěnka je jako pastelky, se kterými si děti hrají. Mimo jiné symbolizuje svět kinematografie a všechny slavné rty hereček z Holywoodu.“
Po třech letech od uvedení vlastní řady dekorativní kosmetiky nyní slaví Gucci Beauty velký comeback prostřednictvím dokonale nedokonalého úsměvu Dani Miller, zpěvačky punkové skupiny Surfbort, kterou doprovází Mae Lapres, Achok Majak a Ellia Sophia Coggins. Její nevybělené (a dva chybějící) zuby jsou v záplavě peroxidových úsměvů vítanou změnou a důkazem, že autentická krása jednoduše nikdy dokonalá není. 
„Myšlenkou bylo vytvořit kampaň, která zprostředkovává realitu zdánlivě podivným způsobem,“ dodal Michele. Při této příležitosti také jmenoval nového globálního make-up artistu Gucci Beauty, kterým se nestal nikdo jiný než Thomas de Kluyver. Ten je známý hlavně díky svému netradičnímu přístupu k líčení a výstředním lookům v backstage. 
Nová řada zahrnuje 58 luxusních rtěnek ve třech různých provedeních: Rouge à Lèvres Satin s bohatými pigmenty, Rouge à Lèvres Voile s přirozeným finišem a Baume à Lèvres, pečujicí balzámy na rty. Každá z nich je parfémovaná jemnou pudrovou vůní fialek a zabalená do zlatých, rose-gold nebo petrolejových tubiček, přičemž několik odstínů je možné nosit také jako tvářenku a oční stíny.
Názvy odstínů jsou inspirované hollywoodskými herečkami, jako je Greta Garbo nebo Bette Davis. Hvězdným odstínem je #25 Goldie Red, tedy klasická červená, odkazující na roli Jean Harlow ve filmu a šťastné číslo Michela. Ten mimo jiné také zdůraznil, že rtěnky jsou vyrobené pro všechny, kdo ji chtějí nosit. „Je načase osvobodit muže od myšlenky, že je make-up vytvořený jen pro ženy. Měl by být naprostým vyjádřením svobody.“ Nelze než souhlasit.
Rtěnky Gucci jsou nyní k dostání online na Gucci.com a ve vybraných buticích.