Odebírejte novinky Vogue

Obálka aktuálního čísla
Vogue CS do schránky. Poštovné zdarma.
Napište, co hledáte
Advertorial

Samovyšetření, osvěta, tradice: Lindex podporuje projekty v boji proti rakovině prsu již 20 let

29. 9. 2023
Když se z charitativního projektu stane tradice, je pocit z výdělku vždy ještě o něco lepší. A přesně tak se může radovat společnost Lindex, která během října věnuje celých 10 % z prodeje podprsenek na podporu projektů v boji proti rakovině. Kampaní Růžová stužka vyjadřuje závazek bojovat proti rakovině prsu — a vy můžete toto úsilí, jako každý rok, podpořit v jakékoliv prodejně Lindex.
Autor: courtesy of lindex
Foto: courtesy of lindex
To, že rakovina prsu už dávno není tabu, potvrzuje i fakt, že mnohem více žen chodí na preventivní prohlídky. Svým dílem k tomuto posunu v informovanosti slouží kampaně mnoha společností, které se k osvětě přidávají. Ukázkovým příkladem je módní značka Lindex, která i letos zahajuje svoji již tradiční akci Růžová stužka.
„Jsme nesmírně hrdí na to, že již dvě desetiletí podporujeme projekty v boji proti rakovině prsu, a náš závazek je v souladu s naším vyšším cílem — podporovat a inspirovat ženy. Na tuto cestu jsme se vydali nejprve na severských trzích, ale již několik let podporujeme Růžový měsíc na všech našich osmnácti trzích. Jedná se o nesmírně důležitou iniciativu, která zapojuje a spojuje naše zákazníky i zaměstnance, a my chceme udělat vše, co bude v našich silách, abychom přispěli k tolik důležitému výzkumu rakoviny prsu,“ vysvětluje Sanna Lindgren, ředitelka oddělení kultury a komunikace ve společnosti Lindex.
Autor: courtesy of lindex
Foto: courtesy of lindex
O jakou konkrétní pomoc se jedná? Lindex během října věnuje 10 % z prodeje podprsenek na podporu projektů v boji proti rakovině prsu. Nedokážete si představit, čím si pacientky s touto chorobou procházejí? Pak vám s tím aktuální kampaň pomůže. Díky kombinaci silných vizuálních prvků, odborně zpracovaných filmů a osobních nahrávek pozoruhodných žen, které buď překonaly rakovinu prsu, anebo se s ní právě potýkají, zachycuje Lindex realitu života s touto nemocí, bez jakéhokoliv filtru. „V letošní kampani chceme vyzdvihnout osobní příběhy žen, které onemocněly, a ukázat jejich sílu, bolest i naději. Tato snaha přesahuje hranice pouhé kampaně. Ženy jsou středem našeho zájmu a celý rok pracujeme na tom, abychom rozšiřovali povědomí o tom, jak důležité je ke včasnému zjištění provádět samovyšetření prsou,“ připomíná Linda Olsson, ředitelka globálního marketingového oddělení Lindex. O důležitosti samovyšetření má tato módní společnost na webu lindex.com návod, jak samovyšetření provádět, a najdete zde i podrobného průvodce.
Autor: courtesy of lindex
Foto: courtesy of lindex
A zajímavý podnět na konec: Společnost Lindex a její zákazníci přispěli od začátku roku 2003 na projekty v boji proti rakovině prsu celkovou částkou 19,3 milionu eur. Tak pojďme rozšířit řady všech, co přispívají k tomu, aby rakovina prsu byla jednou provždy poražena.