AdvertorialJak vypadá nová postpandemická éra kosmetického průmyslu? Odpověď jsme se vydali hledat do slunné Paříže, kde značka Kérastase uspořádala první globální event „Power Talks“ s hlavním cílem – ještě více posílit postavení žen.
Foto: Courtesy of Kerastase
Proč se beauty brand zajímá o sociální problematiku? V nových časech totiž nejde jen o kvalitu a účinek produktů, ale také hodnoty, jaké značky sdílejí. Právě příběhy v pozadí nabírají na stále větší důležitosti a zásadním způsobem mění celý průmysl. Francouzská značka, jejíž historie sahá do roku 1964, vznikla v laboratořích L’Oréal s ambicí stát se lídrem v segmentu luxusní péče o vlasy. Po revolučních vynálezech, které jednou provždy změnily pohled na vlasovou kosmetiku (věděli jste, že to byl právě Kérastase, kdo přišel na trh s prvním pečujícím šamponem, péčí o pokožku hlavy, pečující maskou a prvním vlasovým sérem?), se značka posouvá dál a reaguje na aktuální dění ve společnosti.
Foto: Courtesy of Kerastase
Foto: Courtesy of Kerastase
„Jsem nadšená, že se naše mezinárodní komunita sešla na této akci,“ řekla na uvítanou globální prezidentka značky Kérastase Rosa Carriço. „Přehodnotili jsme, jaká by mohla být akce v postpandemické éře, a chtěli jsme, aby byla smysluplnější než kdy jindy. Chtěli jsme vytvořit okamžiky spojení, opravdové péče. Prostřednictvím Power Talks jsme chtěli zviditelnit náš záměr – Kérastase má za úkol rozšiřovat potenciál žen a jejich roli ve světě prostřednictvím inovací a sociálních závazků. Více než kdy jindy věříme, že sdílení znamená péči.“ Na pódiu se postupně vystřídaly Stefanie Sword-Williams, zakladatelka globální poradenské společnosti F*ck Being Humble, modelka, herečka, podnikatelka a spisovatelka v jedné osobě Emily Ratajkowski, která je globální ambasadorkou značky Kérastase, a také básnířka Ebonee Davis. Mezi pozvanými byly i naše lokální Kérastase Club influencerky Nikol Švantnerová a Karolína Chomisteková a PRO influenceři. Na závěr Power Talks byla představena nová iniciativa „Power Talks“. Jde o dlouhodobý program značky, jehož cílem je pomoci ženám zvýšit a vybudovat jejich sebevědomí prostřednictvím mentoringu ve spolupráci s vybranými lokálními neziskovými organizacemi po celém světě.
Foto: Courtesy of Kerastase
Foto: Courtesy of Kerastase
Foto: Courtesy of Kerastase
Pro Vogue Czechoslovakia poskytla Rosa Carriço exkluzivní rozhovor, v němž vysvětlila vznik a cíle celé iniciativy, která bude v Česku a na Slovensku spuštěna v roce 2023. „V Kérastase si stojíme za péčí, chceme jít ale nad rámec skvělých produktů. Pro nás to není jen o tom, aby byly silnější vlasy, ale aby byly silnější ženy. Jak můžeme rozšířit potenciál každé ženy? Začněme tím, že budeme mít kvalitní produkt. Protože skvěle vypadající vlasy jsou velkou součástí ženského sebevědomí. Chtěli jsme tuto podstatu sebejistoty posunout dál i na společenskou úroveň. A tak se nový sociální cíl stal skutečností.“ Carriço v čele ikonické značky klade důkaz zejména na zdůrazňování jedinečné krásy každého člověka. To se pro ni dle vlastních slov stalo doslova posedlostí. „Kérastase je jednoznačně otevřená inkluzivitě, vždy vítá různé kultury. Máme různorodé zázemí, ale také hlas a můžeme skutečně posílit rozmanitost a inkluzi v celosvětovém měřítku.“
Foto: Courtesy of Kerastase
V dnešní době vedle inkluze hraje zásadní roli všudypřítomná otázka udržitelnosti. Podle Carriço se značka změnila směrem k ekologičtějšímu systému. „Od loňského roku jsou naše obaly vyrobeny z 95 % z recyklovaného plastu a letos jsme také uvedli na trh znovuplnitelné produkty. Dali jsme si za cíl přestat používat obaly na jedno použití. Naším posláním je i nadále jít kupředu a nasměrovat celý kosmetický průmysl, aby měl větší přínos pro celý svět.“ Mezinárodní konferenci zakončila výstava představující klíčové inovace značky: Blond Absolu, Genesis a Curl Manifesto včetně připravované řady Symbiose zaměřené na lupy, která kombinuje dlouhodobou účinnost s luxusní péčí.
Foto: Courtesy of Kerastase
Foto: Courtesy of Kerastase