Advertorial

Pink October by Lindex. Pomozte i vy

Lindex opět podporuje Mezinárodní měsíc boje proti rakovině prsu. Pacientkám věnuje 10 procent z prodeje za první říjnový víkend a veškerý zisk ze speciálně navržených produktů z recyklovaného materiálu. Zákazníci mohou přispět i formou round-up akce v prodejnách.
Foto: archiv Lindex
„Jsme přesvědčeni, že spolu dokážeme více a že když spojíme síly, můžeme něco změnit. Společnost Lindex je plná žen nebo je jimi obklopena a my pociťujeme odpovědnost vůči každé z nich. Proto se domníváme, že je důležité podporovat boj proti rakovině. V průběhu let jsme vybrali 14,8 milionu eur, a to vše díky našim úžasným zákazníkům a zaměstnancům. Již teď se těšíme na letošní růžový měsíc a doufáme, že podstatným způsobem přispějeme na tento důležitý výzkum,“ říká výkonná ředitelka Susanne Ehnbåge.
Společnost Lindex věnuje 10 procent z prodeje za první říjnový víkend na všech svých trzích a na lindex.com. Rovněž si můžete zakoupit deštník a nákupní tašku z recyklovaného materiálu, z jejichž prodeje bude věnován veškerý zisk, či tričko z limitované edice od slovenské influencerky Kristíny Tormové. Zákazníci, kteří přispějí minimálně patnácti eury na www.lpr.sk/chcem-prispiet/, si mohou tričko vyzvednout ve vybraných prodejnách. 
Lindex uspořádá také sbírku ve formě „zaokrouhlování“, jež bude probíhat na pokladnách do 31.10.2020. 
Foto: archiv Lindex
Foto: archiv Lindex
Foto: archiv Lindex
Celý zisk z akce Pink October, poputuje v České republice projektu Bellis, který Aliance žen s rakovinou prsu věnuje pacientkám do 45 let. Na Slovensku zamíří na podporu Ligy proti rakovine.
Foto: archiv Lindex
Foto: archiv Lindex
Foto: archiv Lindex
Společnost Lindex začala podporovat měsíc boje proti rakovině prsu v roce 2003. Od té doby mu zasvětila každý říjen, upozorňuje na toto téma a přispívá na projekty v boji proti rakovině. Spolu se svými zákazníky na všech svých 18 trzích se zasloužila o zvýšení povědomí o této nemoci a doposud na projekty v boji proti rakovině věnovala 14,8 milionu eur.