Advertorial

Odvážnější než kdy jindy, Rihanna se vrací k FENTY x PUMA

Rihanna letos obnovila partnerství se značkou PUMA, a tak se vrací v plné síle a s limitovanou edicí tenisek Creeper. 
Foto: courtesy of puma
Kultovní model Puma Creeper byl veřejnosti poprvé představen v roce 2015, jednalo se o vylepšenou verzi už tak ikonických tenisek Suede. Od té doby ale Creepery prošly výraznou změnou a ta nejzásadnější přišla letos. Iterace Phatty přináší výrazný posun v tvarosloví proslulé tenisky. Robustní gumová podrážka byla nazvětšována tak, že je na první pohled nepřehlédnutelná. Výrazné barevné kombinace pak odvážné designové řešení podtrhuje. 
Foto: courtesy of puma
Phatty symbolizuje mimořádné sebevědomí a mimořádný styl s přidanou hodnotou. Rihannina vize byla přivést Puma Creeper zpět, ale odvážným a zároveň kulturně přijatelným způsobem. Model Puma Crepper Phatty je semišový s klasickým postranním designovým pruhem a na jazyku má branding v podobě vyraženého loga Fenty. Model má placaté tkaničky se zlatými očky a robustní gumovou podrážku s vroubkovaným vzorem. Tento drop vám přináší celkem tři barevné styly – nadčasový černo-bílý, královsky modrý se žlutým pruhem a levandulový s třešňově červeným postranním pruhem.
Foto: courtesy of puma
Rihanna jako kreativní ředitelka ve své druhé kampani FENTY x PUMA, kterou nafotila Philippa Price (dříve fotila jak pro Rihannu, tak pro značku PUMA), zkoumá kontrasty mezi nekonvenčním postojem a postojem sledujícím současné trendy. 
Foto: courtesy of puma
Rihanna zas a znovu dokazuje, že co se stylu týče, je věrná své tvůrčí DNA, a přesto dokáže oslovovat fanoušky nekonvenčního deisgnu po celém světě. Její styl je magnetický a univerzální, přestože komunikuje silné poselství o afroamerickém původu. Rihanna válí. Puma Creepery chceme. A co vy, máte na ně odvahu?