Odebírejte novinky Vogue

Obálka aktuálního čísla
Vogue CS do schránky. Poštovné zdarma.
Napište, co hledáte
Advertorial

Muž & móda: Nová kampaň zaměřená na české gentlemany v režii Zalanda

23. 9. 2021
Prohlédněte si Leoše Mareše, Jana Cinu nebo Davida Kollera na snímcích z ambiciózní kampaně zaměřené na muže, kteří rádi dobře vypadají a chtějí si nakupování usnadnit.
Leoš Mareš
Foto: Courtesy of Zalando
Leoš Mareš
Zalando představuje poprvé v České republice kampaň zaměřenou čistě jen na pánskou módu a ambice má skutečně vysoké. Hlavními hvězdami jsou známé osobnosti jako například aktuální ambasador značky Leoš Mareš, herec Jan Cina, zpěvák David Koller nebo také Vratislav Navara a polský model & MMA fighter Gamou Fall. Spot z dílny agentury Symbio režíroval Luboš Vacke a klíčové vizuály nafotil několikanásobný vítěz Cannes Lions Pavel Hejný. Zdá se vám to pořád málo?
Leoš Mareš
Foto: Courtesy of Zalando
Leoš Mareš
Pojdme se tedy podívat do bakstage. Kampaň vychází z dat agentury Median, která zjistila, že 86 % českých mužů si myslí, že člověk by měl vždy vypadat dobře, ale pouze 21 % rádo nakupuje. Kampaň se tedy právě proto zaměřila na to, jak mužům dopomoci k tomu, aby se z nakupování stala příjemná činnost. 
Hlavní částí řešení jsou benefity, které online platforma přináší a které jsou pro muže důležité: pohodlné a rychlé objednání v mobilní aplikaci nebo na webu, široký výběr značek, mezi kterými nechybí ani ty udržitelnější, rychlé doručení, bezplatné vrácení nepadnoucího zboží a jednoduchá a bezpečná platba. 
Gamou Fall
Foto: Courtesy of Zalando
Gamou Fall
„Mám radost, že jsme mohli lokálně produkovat a být relevantní pro naše zákazníky v rámci pánské kampaně, ve které hrají známé osobnosti českého i polského trhu a že jsme v našem CEE regionu našli synergie. Jde o vůbec první příležitost vizuálně vyjádřit naši touhu stát se výchozím bodem pro módu pro každého – v tomto případě i pro muže, kteří jsou pro Zalando velmi důležitými zákazníky, jak na českém, tak i na polském trhu,“ říká Dawid Pożoga, Market Lead pro Českou republiku a Polsko.
Kampaň odstartovala 19. srpna na polském a 23. srpna na českém trhu. Jejím středobodem je spot, o jehož voice over se postaral zpěvák Mirai Navrátil.