Odebírejte novinky Vogue

Obálka aktuálního čísla
Vogue CS do schránky. Poštovné zdarma.
Napište, co hledáte
Advertorial

Mimořádné zážitky

7. 11. 2024
Vybudovat vlastní firmu vyžaduje nejen skvělý nápad, ale také notnou dávku odvahy a nasazení. Své o tom ví Anna Vyhlídalová, zakladatelka Scent Blend.
Autor: Scent Blend
Foto: Scent Blend

V jaké životní situaci jste zakládala Scent Blend?

Když jsem se rozhodla založit vlastní značku, hned druhý den jsem se dozvěděla, že jsem podruhé těhotná. Měla jsem se v ten okamžik rozhodnout, jestli do toho jdu, ale věděla jsem, že to bude se dvěma dětmi strašně náročné. Byl to můj sen a já jsem věděla, že jsem aktivní člověk a stejně nevydržím být jen na mateřské dovolené a nic dalšího nedělat. Ano, bylo to extrémně náročné.

Jaký prožitek by měl Scent Blend přinášet?

Značka vznikla z mé touhy sdílet chuť do života. Její hlavní myšlenkou je doprovázet vás při každodenních starostech i radostech. Doba je rychlá a já si myslím, že je důležité se naučit na chvíli zastavit a užít si přítomný okamžik – třeba si zapálit svíčku u počítače, když zrovna máte home office, nebo při každodenní večerní či ranní kosmetické péči rozbalit nový difuzér a provonět jím koupelnu. Nebo dopřát hezkou vůni svému autu. Život je pak hned hezčí. Prostřednictvím vůní proměňujeme obyčejné momenty v mimořádné zážitky.
Autor: Scent Blend
Foto: Scent Blend

Velmi rychle se vám podařilo navázat spolupráci se zavedenými obchody. Jak k tomu došlo?

Když nás oslovila Sephora s tím, že chtějí spolupracovat, existovala značka asi půl roku. Líbil se jim design krabičky a myšlenka vůně něčeho, co v podstatě vůni nemá – svíčka s vůní splněných přání. Byla to velmi zajímavá zkušenost, a tak jsme rozhodli, že chceme takových spoluprací víc, a začali jsme oslovovat další značky.

Jak vypadá vaše spolupráce s dalšími značkami?

Dají se rozdělit na dvě větve. Jednak svíčky na míru pro různé značky a firmy, které můžou sloužit jako dárky nebo k rozšíření sortimentu – lze vybrat jakoukoli vůni, nádobu a design. V našem portfoliu najdete Volvo, Yoga Movement, ČSOB, Vogue, Bruno Vassari, Smyssly atd. Druhou větví je distribuce produktů Scent Blend do obchodů Dr. Max, Mega Knihy, Rohlík, Košík, Alza a také malých kamenných obchůdků.

Kdy otevřete obchod Scent Blend?

Vlastní obchod plánujeme až na příští rok, ale tuto sezonu v říjnu otevřeme pop­‑up ve Fashion Areně, kde budou probíhat i workshopy a každý si bude moci vyrobit vlastní svíčku s jakoukoli vůní a nápisem. 
Autor: Scent Blend
Foto: Scent Blend