AdvertorialLepší budoucnost tkví v našem sebevyjádření
20. 4. 2022
Nostalgická, avšak expresivní cesta do světa, v němž nacházíme naplnění a můžeme žít život podle vlastních pravidel. Místo plné krásy, štěstí, otevřenosti a prostoru k sebevyjádření. K tomu vás dovede hrdinka spotu plného barev, nejmodernějších technologií, filmových odkazů, silné atmosféry i trendů. Příběh, který si může vyložit každý zcela po svém, právě představuje multibrand MODIVO.
Ulice je naším přehlídkovým molem. A právě zde se rodí trendy a ty nejlepší inspirace. Multibrand MODIVO je přenáší do měst budoucnosti. Cestujeme tu v moderních a nově interpretovaných uniformách. Oblečeni do high-tech doplňků a barevných hologramů, pohráváme si s konvencí, šíříme svou auru a hledáme lidi, kteří se nám podobají. Nalezením svého „kmene“ se cítíme naplnění, zažíváme podporu a úlevu.
Spot povzbuzuje k tomu, aby tato cesta byla pouze začátkem procesu sebeobjevování, protože originalita, autentičnost a výraznost se ukrývají v každém z nás. Společně můžeme vybudovat svět, v kterém žijeme ten nejkrásnější život. Hlavním poselstvím je vyjádření sebe sama, hledání vlastního místa, být spolu a mít moc. Jejím symbolem je barva: Hrdinka ji hledá v koutech světa, aniž by si uvědomovala, že sama o sobě je mocí. Barva, jež je uvolněná symbolickou slzou, se stává jejím průvodcem a dodává jí energii. Hrdinka vyrůstá nad bezbarvým městem. Sbíráním ovoce ze stromu, ve kterém byla barva uzavřena, se následně přenese na místo překypující životem a mocí. Stojí v čele barevného kmene, který společně vyráží hledat ještě více barev. Dostanou se na místo, které je barevnou oázou, jež jim dodává pocit štěstí a naplnění. „Hlava, která se objeví na konci spotu, může pro někoho znamenat bohyní barev, vnitřní moc nebo auru hrdinky, která se takto zhmotnila. A pro ostatní znamená magickou úlevu nebo místo, kam měli dorazit,“ říká režisérka Julia Rogowska.
„Hrdinka má potřebu být součástí komunity. Hledá podobnou citlivost, jelikož je to vlastně moc. Je to příběh o lásce k sobě i druhým. O empatii a schopnosti zůstat sám sebou. To je klíč ke změně světa. Tím, že o sobě dáváme jasné informace, potkáváme lidi, kteří jsou nám podobní, a pak se dějí zázraky,“ dodává Ola Szol, ředitelka MODIVO. První scény spotu byly vytvořeny v hale Expo v odkazu na futuristická města budoucnosti představená během veletrhu v Dubaji. Další scény byly natočeny v saharské poušti, poblíž míst, kde vznikala kultovní filmová sága Star Wars. Pouštní prostory přímo odkazují na futuristickou kinematografii.
Video se skrytými symboly představuje nekonečné dílo — MODIVO tak chce pokračovat v příběhu hrdinky, s níž se může ztotožnit každý z nás.