Odebírejte novinky Vogue

Obálka aktuálního čísla
Vogue CS do schránky. Poštovné zdarma.
Napište, co hledáte
Advertorial

Lepší budoucnost tkví v našem sebevyjádření

20. 4. 2022
Nostalgická, avšak expresivní cesta do světa, v němž nacházíme naplnění a můžeme žít život podle vlastních pravidel. Místo plné krásy, štěstí, otevřenosti a prostoru k sebevyjádření. K tomu vás dovede hrdinka spotu plného barev, nejmodernějších technologií, filmových odkazů, silné atmosféry i trendů. Příběh, který si může vyložit každý zcela po svém, právě představuje multibrand MODIVO.
Ulice je naším přehlídkovým molem. A právě zde se rodí trendy a ty nejlepší inspirace. Multibrand MODIVO je přenáší do měst budoucnosti. Cestujeme tu v moderních a nově interpretovaných uniformách. Oblečeni do high-tech doplňků a barevných hologramů, pohráváme si s konvencí, šíříme svou auru a hledáme lidi, kteří se nám podobají. Nalezením svého „kmene“ se cítíme naplnění, zažíváme podporu a úlevu.
Autor: Modivo
Foto: Modivo
Autor: Modivo
Foto: Modivo
Autor: Modivo
Foto: Modivo
Spot povzbuzuje k tomu, aby tato cesta byla pouze začátkem procesu sebeobjevování, protože originalita, autentičnost a výraznost se ukrývají v každém z nás. Společně můžeme vybudovat svět, v kterém žijeme ten nejkrásnější život. Hlavním poselstvím je vyjádření sebe sama, hledání vlastního místa, být spolu a mít moc. Jejím symbolem je barva: Hrdinka ji hledá v koutech světa, aniž by si uvědomovala, že sama o sobě je mocí. Barva, jež je uvolněná symbolickou slzou, se stává jejím průvodcem a dodává jí energii. Hrdinka vyrůstá nad bezbarvým městem. Sbíráním ovoce ze stromu, ve kterém byla barva uzavřena, se následně přenese na místo překypující životem a mocí. Stojí v čele barevného kmene, který společně vyráží hledat ještě více barev. Dostanou se na místo, které je barevnou oázou, jež jim dodává pocit štěstí a naplnění. „Hlava, která se objeví na konci spotu, může pro někoho znamenat bohyní barev, vnitřní moc nebo auru hrdinky, která se takto zhmotnila. A pro ostatní znamená magickou úlevu nebo místo, kam měli dorazit,“ říká režisérka Julia Rogowska.
Autor: Modivo
Foto: Modivo
Autor: Modivo
Foto: Modivo
Autor: Modivo
Foto: Modivo
„Hrdinka má potřebu být součástí komunity. Hledá podobnou citlivost, jelikož je to vlastně moc. Je to příběh o lásce k sobě i druhým. O empatii a schopnosti zůstat sám sebou. To je klíč ke změně světa. Tím, že o sobě dáváme jasné informace, potkáváme lidi, kteří jsou nám podobní, a pak se dějí zázraky,“ dodává Ola Szol, ředitelka MODIVO. První scény spotu byly vytvořeny v hale Expo v odkazu na futuristická města budoucnosti představená během veletrhu v Dubaji. Další scény byly natočeny v saharské poušti, poblíž míst, kde vznikala kultovní filmová sága Star Wars. Pouštní prostory přímo odkazují na futuristickou kinematografii.
Video se skrytými symboly představuje nekonečné dílo — MODIVO tak chce pokračovat v příběhu hrdinky, s níž se může ztotožnit každý z nás.