Agentura Phenomen Models má milionové obraty, přesto si stále drží osobní přístup. „Jednotlivé hostesky pro nás nejsou jen jména v databázi, ale individuální osobnosti, které dobře známe. Vnímáme jejich silné a slabé stránky a snažíme se je rozvíjet,“ uvádí Petra Šnaidauf. Tento rok se agentuře podařilo vyhrát důležitý tendr pro dva klíčové partnery zlatého mistrovství světa v ledním hokeji, kde personálně zajišťovala fanzóny, aktivace na stadionech a VIP lounge v Praze i Ostravě. „Je opravdu důležité pochopit cíle klienta, které za jednotlivým eventem sleduje, ať už to má být brand awareness, zábava či vzdělávání interních zaměstnanců, promo, nebo akvizice nových kontaktů do databáze. Snažíme se vždy perfektně pochopit, co je účelem působení našich hostesek, a následně tomu samozřejmě přizpůsobujeme výběr jednotlivých slečen. Hosteska se totiž po dobu eventu stává tváří značky, reprezentuje ji. A je nezbytné, aby ji reprezentovala správně,“ vysvětluje Šnaidauf klíčové ingredience svého úspěchu.
Mistrovstvím světa ale výzvy pro Phenomen Models neskončily. Letní sezona se nese ve festivalovém duchu a zajištění aktivace nové pivní značky na trhu. „Úspěšně jsme působili v lounges oficiálních partnerů KVIFF. Účastnili jsme se také světového finále Elite Model Look 2024. Se slavnou modelingovou soutěží přitom agentura spolupracuje už třetím rokem a tradiční je už také spolupráce s Vogue CS – letos znovu na konferenci AI Summit by Vogue CS, ale i ve Fashion Area Vogue CS v rámci Rock for People. Tradici také má naše působení na předním golfovém turnaji Czech Masters, který se odehraje v srpnu. Myslím si, že naším největším úspěchem je dlouhodobé propojení s našimi klienty. Za celou dobu fungování agentury jsme neztratili ani jednoho klíčového zákazníka a naše služby jsou stále hodnoceny jako špičkové. Každý rok rosteme, a i tak nemáme důvod měnit náš individuální přístup a proklientské jednání,“ zakončuje Petra Šnaidauf.