AdvertorialHlubší poznání vlasů
29. 11. 2024
Hair Expert Summit, který společnost L’Oréal uspořádala před nedávnem v Paříži, přinesl řadu nových informací a poznatků o vlasech a péči o ně.
Foto: L’Oréal Professionnel
Vzdělávací setkání se konalo ve spojitosti s profesionálními kadeřnickými značkami Kérastase, L’Oréal Professionnel, Redken a Matrix a bylo určené vybraným evropským influencerům. Cílem bylo zvýšit jejich kvalifikaci a vzdělávat je v oblasti péče o vlasy se silným důrazem na vědu, odborné znalosti a inovace v profesionální péči o vlasy. Česko a Slovensko zastupovala
Kateřina Frič, která je ambasadorkou značky Kérastase.
Dvoudenní schůzka se konala v pařížském L’Oréal Research & Innovation Center a v prostoru Le Visionnaire. Zahájil ho Scientific Technological Leader Sébastian Thibaut seminářem na téma Hair & Scalp Fundamentals, v němž se hosté dozvěděli poznatky o různých typech vlasů a jejich odlišných potřebách i o ingrediencích, které jim pomáhají a prospívají. Mluvilo se o tom, jak vnější a vnitřní faktory ovlivňují kvalitu vlasů, v čem spočívá tajemství správné péče o pokožku hlavy a nakolik zásadní je pro krásný vzhled vlasů.
Po úvodním semináři následovala návštěva laboratoří, kde mohli hosté sledovat vývoj novinek od společnosti L’Oréal. Ta je s péčí o vlasy spojená od samého počátku. Její zakladatel Eugène Schueller uspěl právě díky svému nebývalému zájmu o to, co ovlivňuje vzhled a zdraví vlasů. Celosvětově dnes firma zaměstnává na 4000 vědců, není tedy divu, že získává každý rok přibližně 600 nových patentů a vyvinula okolo 130 vlastních sloučenin.
Kateřina Frič k průběhu summitu poznamenává: „Své vlasy si odbarvuji a barvím, a tak dostanou hodně zabrat. A tento event byl pro mě obrovským přínosem, protože se o vlasovou péči zajímám dvakrát více, než když jsem měla svou přirozenou barvu vlasů. Překvapilo mě, jak je každá značka (Kérastase, L’Oréal Professional, Matrix a Redken) zaměřená na něco jiného a každá má svůj přední produkt, kterým svou značku umí vyzdvihnout.“
Vedle rad a doporučení pro optimální vlasovou péči nebo tipů na ochranu a regeneraci vlasů před poškozením si hosté mohli otestovat i nové technologie. „Vyzkoušela jsem například nový K-Scan, který umí udělat diagnostiku vlasové pokožky a vlasů,“ vysvětluje Kateřina. „Díky této proceduře jsem se dozvěděla, jaké přípravky mám používat a na co se při péči o své vlasy zaměřit.“
Značka L’Oréal Professionnel během summitu hostům představila novou koncentrovanou masku, kterou obohatila svou řadu Absolut Repair Molecular. Dokáže zregenerovat značně poškozené vlasy a navrátit objem do molekulárních vrstev vlasů. Cílem tedy není pouze vlas vyléčit, ale obnovit jeho vnitřní strukturu. Maska obsahuje složku nazvanou Peptides bonder a pět aminokyselin; navrací objem do molekulárních vrstev vlasů, dodává až o 94 % více síly a 85 % více hebkosti pro pružné, hydratované vlasy.
Foto: L’Oréal Professionnel
U příležitosti svého 60. výročí vzniku představila značka Kérastase inovovaný přípravek Elixir Ultime. Slavný vlasový olej s kamélií olejnou a kamélií japonskou je nyní doplnitelný. Ještě lépe než dříve hydratuje a posiluje vlasy, předchází roztřepeným konečkům a chrání před teplem až do 230 °C. Ale především vlasům propůjčuje výjimečný lesk.
Redken hostům ukázal nový tekutý přeliv Shades EQ, který během 20 minut zvládne vlasy oživit, natónovat a dodat jim lesk. Výhodou je, že neobsahuje amoniak. Jeho použití má spoustu předností: zpevnění zcitlivělých a zesvětlovaných vlasů, zvýšenou kvalitu a zdraví vlasů po zesvětlování a v neposlední řadě vyšší sílu pigmentu, zářivější lesk vlasů a lepší barevný výsledek.
Instacure Build‑A-Bond, novinka od značky Matrix, je skvělý pro opravdu silně poškozené vlasy. Je obohacený o kyselinu citronovou a skvalan a pomáhá obnovit poškozené vazby ve vlasech. Výsledkem použití jsou vlasy až osmkrát silnější a až o 94 % uhlazenější vlasy.
Šampon Instacure Build‑A-Bond
Foto: MatrixV programu Hair Expert Summit bylo dále také pohoštění v restauraci Polpo s výhledem na Seinu, projížďka po Paříži v historických automobilech a společná večeře v úchvatném střešním prostoru Rooftop Grenelle, odkud je celá francouzská metropole jako na dlani.
Druhý den pak hosté navštívili Le Visionnaire, tedy místo, které bylo od roku 1938 ústředím společnosti L’Oréal a patří k architektonickým klenotům 18. století. Hosté se zapojili do workshopu věnovanému aktuálním trendům na TikToku a debatovali s
Audrey Boos o tom, jak se za necelé dva roky na této sociální síti vypracovala. Na zážitkových workshopech se značkami si pak mohli vyzkoušet různé technologie související s péčí o vlasy. Redken nabídl test pH, Matrix se zaměřil na téma obnovování poškozených vazeb ve vlasech, značka Kérastase představila diagnostiku pomocí nové kamery K-Scan (která bude od roku 2025 dostupná i v Česku) a L’Oréal Professionnel se zaměřil na mobilní aplikaci My hair ID, díky níž si lidé mohou zkusit, jak by vypadali s jinou barvou vlasů. Na jednom místě mají k dispozici kompletní konzultaci, diagnostiku a zvolenou barvu si mohou také virtuálně vyzkoušet.
Foto: L’Oréal Professionnel