Odebírejte novinky Vogue

Obálka aktuálního čísla
Vogue CS do schránky. Poštovné zdarma.
Napište, co hledáte
Advertorial

Dolce vita na vlastní kůži: V italských Benátkách a smyslném prádle

14. 3. 2022
Vůně moře, okouzlující atmosféra, benátská architektura a šťastná hrdinka. Sebevědomá, krásná, v tom nejdokonalejším prádle. Takovou náladu navozuje nejnovější kampaň Intimissimi pro jaro 2022. Pojďte si ji vychutnat na vlastní kůži...
Nová kampaň Intimissimi vás zavede do Benátek. Města, které se stalo symbolem umění i italských hodnot. A právě tady se potkávají čtyři ženy a užívají si prosluněné dny. Ať už snídají na střešních terasách, brouzdají  uličkami, projíždějí se na gondolách podél Canal Grande, obědvají v historických kavárnách na náměstí sv. Marka, všude z nich vyzařuje síla. Působí sebevědomě, sexy a přirozeně. Hlavní roli v jejich dokonalém rozpoložení hraje spodní prádlo, které se perfektně nosí pod oblečením, ale také rafinovaně vykukuje. Savoir-faire, estetika a design. Tyto všechny aspekty byly při vzniku tohoto výjimečného prádla zohledněny tak, aby předvedly všechny aspekty každého těla a osobnosti.
V kolekci se přitom objevuje vícero řad. Například smyslná Feeling Sexy v černé krajce a obohacená o vzory, které na těle vykreslují zajímavé efekty. Nejromantičtější řadu zastupuje Jardin d’Amour, která si  pohrává s průhledností tylu a sofistikované květinové krajky tak, aby vytvořila vysoce kvalitní, šik produkty. Řada Cottage Craft v jemné přírodní barvě nabízí spodní prádlo se sentimentálním půvabem v elegantní krajce s háčkovaným efektem. Všudypřítomná výšivka v řadě Stir the Sense zase na kůži vytváří kontrast černé výšivky a tylu svůdný efekt tetování. 
Pro ty, kteří se chtějí cítit na pokožce hýčkáni, je určené oblečení z řady Floral Groove. Krajka oděvů v jemných pastelových odstínech je obohacená o modalovou přízi, díky níž jsou jednotlivé kousky měkké a pohodlné. 
Řada Bloom & Blossom reprezentuje nejmódnější stránku kolekce, přičemž kombinuje krajku s potiskem jarních květin zakončených kontrastními černými detaily a mašlemi.
Celý příběh kampaně umocňuje romantické hudební pozadí, které evokuje „La dolce vita“. Tak pozvedněme sklenky a užívejme si života. Přesně tak, jako to dělají (a nejlépe umějí) Italové.