Advertorial

Co má společného vůně třešní s oslavami svátku zamilovaných?

Přeneste se s námi daleko od nekončící zimy, stresu i konvenčních vůní, které vás už omrzely, a seznamte se s limitovanou edicí ikonické růžové řady L'Occitane.
Foto: Alexander Bel
Svátek zamilovaných jako by měl letos hlubší význam než obvykle. Vzhledem k mrazivému počasí, brzkému stmívání i vlivem pandemie na náš každodenní život se obracíme mnohem častěji k potřebě lásky a touha dělat radost sobě i nejbližším dostává mnohem více prostoru, než tomu bylo doposud.
Foto: Archiv L'occitane
Parfémovaná voda, Infusion Fruitée, L'occitane
V ten nejpříhodnější čas proto přichází L'Occitane s ikonickou vůní třešňového květu Infusion Fruitée. Design limitované edice se tentokrát odlišuje modrými detaily a hravým motivem od francouzské ilustrátorky Babeth Lafon, jejíž realistická, moderní, barevná a svěží tvorba dokáže ideálně vyzdvihnout ingredience a citrusové tóny aktuální řady.
A láska, jak víme, je spojována s vůněmi nejrůznějšího charakteru. Když je navíc smícháte s esencí jara a rozkvetlých stromů, které jsou příslibem slunce, zeleně a probouzející se přírody, máme tu aroma evokující první zamilované pohledy, doteky a polibky.
Foto: Archiv L'occitane
Tělové mléko, Infusion Fruitée, L'occitane
Foto: Archiv L'occitane
Krém na ruce, Infusion Fruitée, L'occitane
Foto: Archiv firmy
Sprchový gel, Infusion Fruitée, L'occitane

L'Occitane & udržitelnost

A pokud k třešňové vůni přidáte i uvědomělou myšlenku, vznikne cíl, který není malý, ovšem ani nemožný. Francouzská značka se již roky zabývá otázkami redukování, recyklování a opakovaného využívání odpadu. Na druhou stranu je tu stále spousta věcí ke zlepšení. 
Do roku 2025 tak chce mít L'Occitane všechna svá partnerství založená na principech fair trade a rovněž plánuje zajistit, aby veškeré produkty byly vyrobeny ze 100% recyklovaného plastu; dalším a neméně důležitým cílem je poskytovat na všech prodejnách možnost recyklace.