Odebírejte novinky Vogue

Obálka aktuálního čísla
Vogue CS do schránky. Poštovné zdarma.
Napište, co hledáte
Advertorial

Cesta k úspěchu v dobrém obleku

13. 9. 2023
Píše se rok 1901. Svět páry střídá svět automobilů. Váha šlechtického původu ve společnosti slábne. Nastává věk továrníků a ti se potřebují obléct. Soudobé heslo „dress for success“ k životu tou dobou nevědomky přivádějí dva němečtí podnikatelé: Johann Theodor Peek a Heinrich Cloppenburg. Založili obchodní dům Peek & Cloppenburg nabízející moderní oděvy. A s tímto posláním bodují i dnes. V Česku otevírají už šestý butik.  
Autor: Peek & Cloppenburg
Foto: Peek & Cloppenburg
Nachází se v Centru Černý Most, živém a moderním nákupním centru v Praze. Na ploše 3200 metrů čtverečních nabízí 100 mezinárodně uznávaných módních značek. Tommy Hilfiger, BOSS, Polo Ralph Lauren, Marc O’Polo, Levis, Marc Cain či Armani Exchange nevyjímaje.
„Jsme rádi, že v České republice investujeme. Díváme se dopředu a nadále expandujeme a zlepšujeme naši obchodní činnost," říká Mario Feist, regionální ředitel prodeje ve společnosti Peek & Cloppenburg.
Silné vize jsou základem úspěchu obchodního domu. Johan s Heinrichem původně nabízeli pouze pánskou krejčovinu, poprvé v Rotterdamu, později i v Berlíně či Düsseldorfu, který je dodnes považován za hlavní ústředí společnosti.
Přídomek kurážná se ke značce zdánlivě nehodí, ale v onom roce 1901 Peek s Cloppenburgem razili novou cestu. Evropany, u kterých stále dozníval vliv měšťanského stylu bez výrazu zvaného biedermeier, učili, jak a při jakých příležitostech se správně kombinuje pánský smoking nebo pracovní oblek. Na tu dobu velmi pokrokové.
Pokroková řešení však v DNA společnosti zůstala dodnes. A s nimi jsou spojeny i nestandardní služby. Peek & Cloppenburg v Centru Černý Most od 7. září až do konce víkendu nabídne svým zákazníkům skvělou zábavu: make-up stánek, DJ, osvěžující nápoje a kávu. Kromě toho získají noví i stávající členové věrnostního programu od 7. do 10. září exkluzivní slevu 20 % na celý sortiment.