AdvertorialBlue Style nabízí cestování bez kompromisů a nyní mění vizuální identitu
8. 2. 2022
Příběh Blue Style se začal psát v roce 1997, kdy se v hlavách Lenky a Imeda zrodil nápad založit vlastní cestovní kancelář. Takovou, která bude mít v portfoliu úžasné destinace, služby a plnit sny každému zákazníkovi na míru. Nyní cestovní kancelář mění svoji vizuální identitu. Jak se z malé firmy dvou nadšenců stal lídr na trhu? A jak vidí cestovní ruch i svoji značku do budoucna?
„Už když jsme v roce 1997 Blue Style zakládali, velmi jsme dbali na to, abychom přišli s jiným přístupem. A to si stále držíme. Dovolenou pro klienty děláme, jako bychom ji tvořili pro sebe, a je jedno, o jaký typ dovolené se jedná,“ představují svoji nadčasovou filozofii Imed Jeddai a Lenka Pátek, zakladatelé společnosti. Při vymýšlení názvu pro svoji cestovní kancelář chtěli najít takové jméno, které vyjadřuje něco krásného, něco úžasného, něco, co pod čím si okamžitě vybavíte skvělou dovolenou. Tak vznikl název Blue Style a s ním i první logo. „Blue Style pro mě znamená jiný styl cestování, styl stejně nekonečný jako modrá obloha, široký jako modré moře, magický jako pohled do modrých očí. Je to styl, který přináší změny, inovace a především spokojenost,“ říká Imed Jeddai, CEO společnosti.
Když udeřila pandemie, nikdo si nedokázal představit, jak dlouho bude koronakrize trvat, ani co to pro nás bude znamenat, v odvětví cestovního ruchu obzvlášť. Lety, cesty, ubytování, plány se rušily ze dne na den a všechny cestovní kanceláře bojovaly o přežití. Blue Style se ale nevzdala, masivně investovala do digitálních komunikačních systémů a automatizovaných procesů tak, aby klienti mohli i větší problémy řešit jednoduše online. A proměna nezůstala pouze u digitální transformace, došlo i na vizuální stránku. Nyní, přesně 24 let od svého založení, CK Blue Style mění svoji vizuální identitu.
Blue Style byl vždy velmi dynamický, technicky orientovaný, silný v digitálu, věřil technologiím. A to se vyplatilo. Na nové vizuální a digitální verzi CK Blue Style se začalo pracovat už v roce 2019. A i když rok 2020 proměnu zpomalil, především prakticky potvrdil, že tato cesta je správná. „Blue Style dostal kompletně novou tvář. Nové logo a kompletní vizuální identitu. Zjednoduší a zrychlí klientům výběr i nákup, mění chování směrem k agenturám. Je to jediná cesta dopředu,“ je přesvědčený Imed Jeddai a dodává: „Jsme vlastně pořád stejní, přitom noví a lepší, jsme Blue Style, který naplňuje představy klientů o skvělé dovolené.“
S novou sezonou a rebrandingem se
CK Blue Style pouští do nových projektů, kampaní a spoluprací. Posiluje investice do klasických formátů a více se zaměřuje i na nosiče, které nejsou v odvětví cestovního ruchu běžně využívané. „Budoucnost také vidíme v cross-mediálních kampaních, které rozšiřují zásah na další potenciální cílové skupiny, u nichž vnímáme, že zvažují cestováni s cestovní kanceláří. Pořád si však nejsou jistí, jelikož mají cestování s cestovkou nějak zaškatulkované. A právě pro ně my, Blue Style, máme alternativu. My totiž nejsme žádná kancelář, jsme skvělá dovolená," uzavírají majitelé.