Novinky

Victoria Beckham o YouTube, kosmetice i budoucnosti: To nejlepší teprve přijde

"Toto je příležitost, jak mě opravdu poznat," slíbila Victoria Beckham po své přehlídce v Londýně. S Vogue si povídala o novém projektu, uvedení kosmetické řady a dalších plánech. 
V neděli Victoria Beckham představila v rámci týdne módy v Londýně svoji kolekci pro podzim a zimu 2019/2020 v prostorách Tate Britain. Byla to oslava moderní ženskosti s kostkovanými kostýmy, kozačkami s otevřenou špičkou, červenými šaty a zároveň oficiální start Victoriina YouTube kanálu, který odvysílal celou show živě i na obřích obrazovkách na Piccadilly Circus. Novou platformu Victoria oznámila v listopadu, slíbila odběratelům beauty tutoriály, módní videa, pohled do zákulisí svého impéria a v neděli večer ji i oslavila na oficiální party. Po show Victoria Beckham slíbila, že to nejlepší teprve přijde. 
„Je to velmi vzrušující,“ řekla návrhářka a doplnila, že nový kanál je výsledkem dlouholetého přátelství s Derekem Blasbergem, nově jmenovaným fashion a beauty ředitelem YouTube. „Když za mnou Derek přišel s tímto nápadem, přišlo mi to jako skvělá příležitost, jak se sama něco naučit a opravdu porozumět této platformě. Videa budou o všem od módy po kosmetiku a moje rodina samozřejmě u toho nebude chybět. Vy tím dostanete možnost mě opravdu poznat, ať už v práci, s mými dětmi, nebo jako pracující mámu.“

Vedle videí i kosmetická značka

Zkušenosti Victorie Beckham jsou jiné než u jiných designérů. Ze Spice Girl se proměnila v módní značku, která nabízí kabelky, boty a oblečení. Tento rok navíc přibude vlastní kosmetická značka. „To je něco, co jsem už dlouho chtěla udělat,“ vysvětluje v návaznosti na úspěšnou spolupráci s Estée Lauder v roce 2016. „Hodně jsem se tím naučila.“ Celá řada produktů je stále ve vývoji, nicméně Victoria potvrdila, že nebude chybět make-up ani péče o pleť. „Další produkty, které zapadnout do portfolia.“ Zaměří se na všechny tóny pleti, bude za přístupné ceny a žádný produkt nebude testovaný na zvířatech. „Udržitelnost ve všech formách je pro mě opravdu důležitá. Chci vybudovat beauty značku pro budoucnost.“
Blasberg, který seděl v první řadě na přehlídce a spoluorganizoval party, doufá, že se beauty stane pilířem jejich YouTube strategie, i když, jak přiznává, žádný fixní plán neexistuje. „Dopředu jsme netestovali, co bude a nebude fungovat,“ říká Derek. „Se společností jako YouTube a značkou jako Victoria Beckham můžete být opravdu rychlí a hbití. Pokud se bude beauty více dařit, můžeme dělat víc beauty. Pokud si dobře povede móda, možná uděláme pop-up módní přehlídku.“ Podle něj je pro Beckham YouTube ideální platformou v mnoha ohledech. „Na Victorii je úžasné to, jak je vtipná. YouTube je o osobitosti a Victoria jí v sobě má více než ostatní.“ „Více než jeho ostatní slavní kamarádi, to chce Derek říct,“ vtipkuje Beckham. „Jsou tak nudní. To mi říká pořád!“ „Každopádně si myslím, že to bude jízda a videím se povede opravdu dobře,“ dodává s úsměvem Derek. 

Interakce a zábava

Pro Victorii to je celé o interakci s fanoušky. „YouTube kanál mi umožní komunikovat se zákazníky novým způsobem, ale chci, aby to byla také zábava. Kdo ví, co ode mě publikum očekává. Chtějí módu? Chci to sama zjistit.“ Blasberg souhlasí: „Instagram je skvělý, protože je instantní, zatímco YouTube je místo, kde jdete více do hloubky u jednotlivých témat, ať už se jedná o ingredience v kosmetických produktech, nebo o to, jak si nastylovat sukni, kterou jste viděli na Victoriině přehlídce. Máme osobnost, která je autoritou v módě i beauty a která může vysvětlit, jak to všechno funguje.“
Aktuálně 41 000 odběratelů a toto číslo neustále stoupá, čeká se na nová videa, otázkou zůstává, co čeká Victorii. Přehlídka podzim – zima 2019/2020 byla v pořadí druhou, kterou představila v Londýně poté, co u příležitosti 10. výročí své značky přesídlila z New Yorku. Má v plánu zůstat v britské metropoli? „Fungovalo to minulou sezonu a fungovalo to i tuto,“ říká Victoria, „přivedla jsem nové soukromé investory a mám nového CEO, který se mnou pracuje od září. Uvidíme, jaký bude další strategický krok, jestli zůstaneme, nebo se posuneme dál. Ještě jsem se nerozhodla.“ Jak vidí budoucnost značky? „Pracuji na existujících liniích a ujišťuji se, že mám strukturu, která funguje a posouvá byznys na další úroveň. Dalším krokem je kosmetika, ale nevím, co bude dál.“ 
„Dělala bys pánskou kolekci?“ ptá se Blasberg. „Možná,“ říká Victoria. „Pánské oblečení mě vždycky inspirovalo.“ „Potěšila bys mě i Davida,“ dodává Derek.  
A jak to vypadalo v zákulisí přehlídky? Podívejte se na fotky z backstage.