Man

Exkluzivně: první kolekce Kima Jonese pro Dior Men

Kim Jones v červnu minulého roku představil svou romantickou vizi pro pánskou tvorbu Dior. Bohatá na odkazy k tradici módního domu, přitom velice současná, jeho kolekce pro sezonu jaro/léto byla přesně tím, co Francouzi nazývají „coup de foudre“ – láskou na první pohled.
Pruhovaná košile z hedvábí s výšivkou „CD Gothique“, květovaná košile „Bouquet de Fleurs Dior“, obojí DIOR MEN.
Sako „Tailleur Oblique“ z vlny a kašmíru, DIOR MEN.
Foto & koláže: Alexander Bel
Styling: Jan Králíček
Model: Jan Stiborek (Supermoda Management)
Vlasy: Shuhei Nishimura
Make-up: Thomas Lorenz
Casting Director: Dominika Světíková
Produkce: Marita Diblíková
Text: Martin Váša
Animace: Martin Štembera
Za zapůjčení fotoaparátu Polaroid děkujeme firmě Polagraph.

Jak probíhalo focení v číslech?

1. Bylo třeba 5 analogových fotoaparátů, 540 záběrů a 1 fólie balení vánočního papíru.
2. Z kolekce jsme nakonec vybrali 8 looků.
3. Na focení spolupracovali lidé 5 různých národností.
4. Vypilo se 23 šálků kávy.
5. Rozloha studia: 6 x 6 m.
6. Rozloha Paříže (podle Wikipedie): 105,4 km². Ale Paříž je krásná a za krásu se platí. Na focení venku je tam potřeba zhruba stejného budgetu jako na focení na Marsu.
7. Model Jan Stiborek 4krát zapomněl, že má namalovaný knír a smazal si ho rukou. Make-up artista Thomas Lorenz nemohl být šťastnější, že mu ho maluje pořád dokola.
8. 240. Tolik stran má naše dubnové číslo, které během focení stihl Creative & Fashion Director Jan Králíček schválit.
9. Počet dírek na náušnici, které má Jan Stiborek: 1.
10. Počet dírek na náušnici, kterých bylo třeba: 0. Všechny náušnice Dior měly magnetické zapínání.
11. Doba focení: 6 hodin. Jan Králíček před ním ještě stihl jiné focení v Londýně.