Advertorial

Osvěžující spojení ve francouzském stylu

V nové a očekávané spolupráci se potkalo slunce s deštěm. Šampaňský dům Veuve Clicquot, proslulý svou ikonicky žlutou vinětou připomínající sluneční záři, se spojil se značkou pestrobarevných pláštěnek K-WAY®. Výsledek vás bude bavit možná ještě víc, než si myslíte.
Značky Veuve Clicquot a K-WAY® spojily síly při tvorbě nové podoby „ledového kabátku“ Clicquot Ice Jacket. Šampaňský dům poprvé inovoval tento stylový obal před 15 lety podle nejvyspělejších technologií, aby bylo možné vychutnat si oblíbené šampaňské naplno kdekoli a kdykoli. Nyní Veuve Clicquot znovu překvapil obalem, který byl poprvé představen během milánského týdne módy, jak jinak než na módní přehlídce značky K-WAY® .
Tento exkluzivní Ice Jacket limitované edice, výsledek spolupráce Veuve Clicquot a K-WAY®, má podobu miniaturní bundy K-WAY® se všemi originálními designérskými prvky značky. Od kapuce až po zip byla bunda ušita na míru lahvi ikonického šampaňského Veuve Clicquot Yellow Label.
Tento obal zaujme nejen po estetické stránce, ale i z hlediska funkčnosti. Dokáže totiž lahev šampaňského Veuve Clicquot Yellow Label nejen ozdobit, ale hlavně ji uchovat perfektně vychlazenou až po dobu 90 minut. Speciální třívrstvý design obalu sestává z vnitřního neoprenu s klasickou nylonovou svrchní vrstvou, s využitím nepromokavých, větruvzdorných a odolných materiálů K-WAY® v nezaměnitelné žluté barvě, typické pro Veuve Clicquot. 
Foto: BB Media Consulting, s.r.o.
A proč by měla jediná lahev šampaňského strhnout veškerou pozornost?
Jak je pro šampaňský dům typické, i této Ice Jacket vdechl druhý, módní život. Jednoduchým složením se promění v ledvinku běžné velikosti, kterou můžete běžně nosit jako doplněk ke svému outfitu. 
Ledvinka je ohlédnutím do dědictví značky K-WAY®, která je již delší dobu pověstná svými nylonovými větrovkami, které se dají jednoduše sbalit. 
Společnosti Veuve Clicquot a K-WAY® se mohou zdát překvapivými spojenci. Avšak jejich spolupráce je plná pozitiv, lehkosti, hravosti a stylu. Atributy, jimiž jsou Veuve Clicquot a K-WAY®, ikony francouzského životního stylu, proslulé, se přirozeně spojily na základě odvážného optimismu, moderních kreací, vytříbeného vkusu a lásky k barvě. Pro Veuve Clicquot je barva zdrojem neomezené kreativity, inspirace a odvahy. Nic nevyjádří charakter tohoto domu lépe než jeho slunečná barva Clicquot Yellow. Ta rezonuje s vlastní designérskou pečetí značky K-WAY®. Její pruh žluté, oranžové a modré barvy vyjadřuje její současné hodnoty, co se týče technologií, funkčnosti a barevnosti.
Foto: BB Media Consulting, s.r.o.
Limitovaná edice Veuve Clicquot x K-WAY® je exkluzivně dostupná ve Veuve Clicquot pop-up butiku v obchodním centru Westfield Chodov během září 2021. V pop-upu si lidé mohou vychutnat sklenku šampaňského a objevovat i další šampaňská vína domu Veuve Clicquot jako například Veuve Clicquot Rosé Extra Brut, Extra Old a Rich. Pop-up butik Veuve Clicquot je otevřen každý den od 10 do 20 hodin na adrese obchodního centra Westfield Chodov (Roztylská 2321/19, Praha 4). Doporučená maloobchodní cena lahve šampaňského vína z limitované edice Veuve Clicquot x K-WAY® je 1390 Kč.
Vychutnávejte odpovědně.