Advertorial

O kapku lepší kosmetika bez vody aneb jak se z lásky stala práce snů

Příběh této značky začal, jak už to bývá, někde úplně jinde, než skončil. Nebo spíš začal nanovo. Pojďme si povědět o tom, jak z nespokojenosti vznikl plně rodinný projekt, jenž se obklopuje láskou k přírodě, k našemu tělu i pleti. Ostatně mnoho skvělých věcí přichází úplnou náhodou a v případě Flow Base tomu nebylo jinak.
Foto: ARCHIV FIRMY
BIO tělové oleje Relaxing Lavender, Refreshing Citrus a Soothing Olive, 637 Kč za kus
V létě 2019 se Andrea rozhodla definitivně opustit prostředí mezinárodního licenčního obchodu, ve kterém se pohybovala většinu profesního života. Trápila ji totiž skutečnost, že byla součástí koloběhu, kdy dochází k produkci ve velkých objemech. Zboží, které podléhá trendům a brzy ztrácí užitek. Vydala se tak za svým snem, o kterém zpočátku nevěděla, že jej velmi brzy promění do reality. 
Celý život Andreu doprovázela jóga, která jí pomáhala během pracovního vypětí. A tak své první myšlenky ubírala právě tímto směrem. Kladný vztah k přírodě, minimalismu a zálibu ve vyhledávání kvalitních věcí chtěla realizovat prostřednictvím vlastní cestovní agentury a obchodu, který by se zabýval prodejem udržitelného jógového oblečení a doplňků. Ovšem, jak už víme, ne všechno dopadne tak, jak si to plánujeme. Někdy to to totiž dopadne mnohem lépe.
Foto: Archiv firmy
BIO Balzám na rty Coconut, 109 Kč
Andrejina dcera Anita v té době dokončila studium a těšila se na novou životní etapu. Téma nové firmy jí ale jako běžkyni, nadšenkyni do vinyasa jógy a cestování bylo blízké, a tak se rozhodla pomoci s hledáním zboží. Společně poznaly zakladatele dvou značek kosmetiky, které naleznete v portfoliu Flow Base. Obě firmy (Balade en Provence a Booming Bob) kromě rodinného charakteru, zaměření na bio výrobky a šetrný přístup k přírodě spojovalo nadšení pro nový trend v podobě kosmetiky bez obsahu vody. Ekologická a praktická tuhá mýdla, krémy a oleje je zaujaly a po krátkém testování navíc zjistily, že jejich výhoda spočívá i ve skvělém efektu na pokožku, která najednou přestala být suchá a podrážděná. 
Foto: Archiv firmy
BIO Tuhý denní hydrační krém se slaměnkou, 482 Kč
Andrea s Anitou navázaly na myšlenky dědečka, strojního inženýra, který se většinu života zabýval ekologickým čištěním vody v domácnostech a průmyslových podnicích. Rozhodly se tak společně naplno věnovat ochraně vody, nejen formou nabídky kosmetiky bez jejího obsahu. Děda se tak stal nedílnou součástí firmy a nabízí konzultantské a projektantské služby. Díky FlowBase si tak mohou lidé udělat nejen o kapku lepší den nákupem ekologické a přitom funkční kosmetiky, ale zároveň i o kapku lepší život pořízením ekologické čističky pro domácnost.
Foto: Archiv firmy
BIO Jemné tuhé odličovací mýdlo na obličej, 349 Kč
PS.: Kdybyste měli od Flow Base zkusit jen jednu věc, radíme omlazující oční sérum, ten pocit musíte zažít.